Niniejsza Polityka Prywatności zawiera informacje ogólne dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Jarosława Andrzeja Najdowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą : FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „MARCIN” JAROSŁAW NAJDOWSKI z siedzibą w Chełmży przy ul. Wagonowej 16. .
Są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.
Przetwarzamy dane osobowe, które zostały nam przekazane przez naszych klientów oraz kontrahentów w związku z korzystaniem z naszych usług i współpracą z nami. Są to przede wszystkim dane kontaktowe, które zostały pozyskane w celu realizacji zamówień naszych klientów oraz dane pozyskane przez przedstawicieli naszej firmy w związku z prowadzonymi działaniami zakupowymi, sprzedażowymi lub marketingowymi (w ramach spotkań , korespondencji biznesowej) w szczególności: imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, adres do kontaktu, numer konta, firma reprezentowanego podmiotu, numer telefonu, stanowisko, a w przypadku przedsiębiorców przetwarzamy również: NIP, REGON, adres siedziby.
Przetwarzanie to wszelkie operacje jakie wykonujemy z danymi osobowymi – związane zarówno z ich aktywnym wykorzystaniem, takim jak gromadzenie, pobieranie, utrwalanie, łączenie, modyfikowanie czy też udostępnianie, jak też pasywnym, takim jak przechowywanie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie. Przetwarzanie danych może odbywać się zarówno w systemach informatycznych jak i na dokumentach w wersji papierowej.
Administratorem Twoich danych jest :
Jarosław Andrzej Najdowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą : FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „MARCIN” JAROSŁAW NAJDOWSKI z siedzibą w Chełmży przy ul. Wagonowej 16.
Email: hurtowniamarcin@gmail.com
Adres: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA „MARCIN” JAROSŁAW NAJDOWSKI z siedzibą w Chełmży przy ul. Wagonowej 16 z dopiskiem „ODO”.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą taką może być Twoja zgoda przetwarzanie danych (art. 6ust. 1 lit. a) RODO) lub inne zapisy prawne pozwalające na to, zawarte w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych lub w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określanym jako „RODO”)
Twoje dane mogą być przez nas przetwarzane w kilku różnych celach, np. :
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. takim jak: operator pocztowy, biuro rachunkowe , kurier, obsługa IT . Mamy też obowiązek udostępnić je podmiotom uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa bez żądania, np. US. lub na żądanie , np. sądy lub organy ścigania. Udostępnienie nastąpi jednak tylko wtedy, gdy zwrócą się one do nas z wnioskiem w tej sprawie, wskazując podstawę prawną, które im na takie żądanie zezwala.
Nie przewidujemy przekazywania Twoich danych do państw trzecich (to jest poza obszar gospodarczy Unii Europejskiej) lub organizacji międzynarodowych. Na terenie Unii Europejskiej, dzięki RODO, masz zapewniony identyczny poziom ochrony Twoich danych we wszystkich krajach członkowskich.
Przykładamy bardzo dużą uwagę do tego, aby ograniczyć do niezbędnego minimum zakres gromadzonych przez nas danych, jak też czas ich przetwarzania. W tym celu wykonujemy systematyczne przeglądy posiadanych dokumentów papierowych i elektronicznych, usuwając zbędne, których czas przydatności minął. Pamiętaj, że o czasie przetwarzania Twoich danych, zależnie od podstawy, w oparciu o którą je uzyskaliśmy, mogą decydować odrębne – niezależne od nas przepisy prawne, które mogą nakładać na nas obowiązek przechowywania Twoich danych, niezależnie od Twojej woli lub chęci. Przykładem może być prawo pracy, prawo ubezpieczeń społecznych czy przepisy dotyczące rachunkowości.
Jeśli skorzystałeś osobiście z naszych usług i zawarliśmy w tej sprawie umowę, zgodnie z przepisami dotyczącymi rachunkowości, będziemy posiadać Twoje dane w wytworzonej w związku z tym dokumentacji finansowo-księgowej i przetwarzać przez okres 5 kolejnych lat kalendarzowych, licząc od daty zakupu/zawarcia umowy.
Jeśli posiadane przez nas dane miałyby zostać wykorzystane w inny celu, niż w jakim zostały one pozyskane, zawsze zostaniesz przez nas o tym poinformowany i będziesz mógł się temu sprzeciwić.
Jeśli przetwarzamy Twoje dane osobowe, zawsze masz prawo do:
Wszystkie te prawa szczegółowo zostały omówione w art. 15 do 21 RODO. Możesz także wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w takim przypadku niezwłocznie usuniemy Twoje dane osobowe, jeśli tylko nie wystąpi obowiązek prawny nakazujący nam ich dalsze przetwarzanie. Przykładowo jeśli zażądasz likwidacji swojego konta w związku z rezygnacją z newslettera, niezwłocznie usuniemy z bazy mailingowej Twoje dane.
Jeśli uznasz, że w jakikolwiek sposób – czego oczywiście nie chcemy – naruszyliśmy Twoje prawa lub nie zapewniliśmy bezpieczeństwa Twoim danym osobowym, przysługuje ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym obecnie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W oparciu o Twoje dane nie są podejmowane przez nas żadne decyzje, które miałyby charakter zautomatyzowany, o znaczy odbywałyby się bez udziału człowieka. Nie podejmujemy także żadnych działań, które miałyby na celu profilowanie Twojej osoby.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych stosujemy wymagane prawem środki organizacyjne i techniczne. W naszej siedzibie zainstalowaliśmy niezbędne zabezpieczenia fizyczne, aby uniemożliwić dostęp do danych osobom nieuprawnionym. Nasi pracownicy posiadają wymagane upoważnienia oraz mogą przetwarzać dane w sposób ograniczony, tzn. tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne do prawidłowego wykonywania przez nich obowiązków służbowych.
Czym są pliki cookies?
Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez strony internetowe, które odwiedza internauta, do urządzenia internauty. Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia. Są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.